_____________________________________

Monday 1 August 2011

untuk yg seterusnye... kenangan sekolah 1...

utk post2 yg lps nie aku rase cam nak share sume kenangan aku di setiap aktiviti disekolah yg aku praktikal...

just for sharing la... xnak bace udah...

tp aku rasa spe yg minat bidang keguruan akan ske benda nie... huhu

tgk kiri kanan b4 lintas tu...

hah kan da sesat... mcm ne kamu hafal jalan nie adooiii

haaa ni la taman D R... nie bdk2 nie lpk lps abey part diorg... huhu

  
ade petandingan berbasikal taw...

petandingan bw kete pown ade... bace lg2...   
haaa kalu nak taw time nie jiwa kt sk Tambun... nie tym 1st week kene train n bwk diorg masuk petandingan keselamatan jalan raya anjuran shell... bkn sng nak terpilih msuk petandingan nie taw... n bkn sng nak diberi peluang bawak bdk nie taw... huhu

2 comments:

  1. anjuran shell ekk?nape x tq kat saya??saya kn org shell..huhu... ^_^ chill ya cikgu nadzmi..

    ReplyDelete
  2. kamu tuh shell kt sarawak hehe...
    tym nie shell kt semenanjung haha

    ReplyDelete